Hoewel ik best mee kan gaan in de gedachte dat je de twee honden samen geplaatst wil hebben lijkt dit me een utopie.
Ik zou deze honden namelijk nooit plaatsen bij mensen zonder TSW ervaring omdat de kans dan groot is dat ze binnen een jaar weer bij Koos en Letty zitten omdat de mensen de honden niet aankunnen.
En mensen die sterk genoeg in de schoenen staan voor twee TSW's zijn zeldzaam.
Ik zie liever dat deze honden z.s.m. herplaatst worden (ook al is dat apart). Wat je namelijk nu gaat krijgen is dat ze in een nieuwe roedel opgenomen zijn en ze daar over een tijd weer uitgetrokken worden. Ik denk dat dit een grotere impact zal hebben dan dat het koppel uit elkaar gehaald word.
Ik denk dat vastigheid en rust op dit moment het belangrijkste is voor deze honden en als ze in een leuk gezin worden opgenomen en ze een baas krijgen die veel met ze doet, kan dit ze snel over deze nare periode heen helpen.
Een hond blijft een hond en kan zich razend snel aanpassen met een beetje zorg, liefde en een flinke bak voer.
Groeten,
Barry
*dit is natuurlijk maar mijn mening over deze situatie en ik wil met mijn tekst dan ook niemand aanvallen of kwetsen*