View Single Post
Old 25-12-2007, 12:38   #2
Koos
Member

Hallo Allemaal,

Hoewel ik iedereens standpunt kan billijken, denk ik er net zo over als Stefanie, dat deze discussie niet ter zake is of de honden samen of alleen geplaatst moeten worden.

Het gaat er namelijk om, dat ze een baas krijgen en wie dat ook zal zijn, zal ik uitmaken en of het mensen zijn, die wel of niet een TW hebben gehad, maak ik ook uit. Daar heb ik niemands raad bij nodig want daar ben ik zelf heeeeel goed toe in staat.

Dat iedereen daar zijn eigen gedachten en ideeen over heeft, Prima.

Maar het welzijn voor deze honden, in welke vorm dan ook, staat voorop. En als IK vind, dat zij SAMEN geplaatst moeten worden, denk IK ook, dat jullie MIJN mening moeten respecteren.

Ik hoop, dat ze een baas vinden en of dat binnen 2 maanden is of dat het binnen 2 jaar is, doet niet ter zake. Ik heb de verzorging op mij genomen en die zal ik ook blijven geven totdat het moment daar is.

En Mijke, bedankt voor je raad maar in het geval van de Belgische honden, lag de zaak wel even anders. Die MOESTEN daar weg, ten koste van alles en dat is hier niet het geval.

Verder hoop ik, dat hiermede de zaak nu geklaard is en dat we verder een fijne Kerst zullen hebben.

Letty
Koos jest offline