Hallo Bert,
Zoals je misschien ook al hebt kunnen lezen heb ik ook steeds geschreven, dat ik ieders mening respecteer. Dat heb je dan zeker niet gelezen?
Maar iedereen heeft goede raad maar staan niet in mijn schoenen. Misschien ben ik soms wel eens snel aangebrand maar jullie verkeren niet in deze situatie en hebben die dus niet in de hand.
Ik heb denk ik wel wat meer ervaring met TW's dan de meeste van jullie en denk ik ook met het houden van honden in het algemeen.
En als ik dus vind, dat het het beste is, dat ze samen geplaatst moeten worden, moeten anderen zich daarbij ook neer kunnen leggen. Mede omdat dit ook de wens is van de nog steeds, huidige eigenaren.
Het wordt nu dus een welis-nietes spelletje van wie de beste raad kan geven en die ik dan maar moet opvolgen omdat de buitenwereld het zo goed vindt om dat zo en zo te doen en het heeft niets meer te maken met het herplaatsen van deze twee.
Ik klop toch ook niet aan om een financiele bijdrage bij jullie. Niet dat ik dat van plan was hoor en het is zeker geen sneer naar Katrien, die kosten noch moeite gespaard heeft om de 3 andere honden in Belgie te redden uit een asiel waar ze het nou niet bepaald prettig hadden en zo snel mogelijk daar vandaan moesten en daar was duidelijk geld voor nodig. En ik vind, dat ze dat voortreffelijk heeft gedaan.
Maar nochmaals ik respecteer ook ieders mening.
Letty
Jos, dank je wel voor je steun.
Letty
|