View Single Post
Old 30-12-2007, 14:09   #51
Meisel
Junior Member

Wat een misselijk makend stelletje zijn jullie toch ook.
Deze mensen doen hun best om twee honden van iemand anders te herplaatsen en jullie zullen het weer aangrijpen om ze de grond in te trappen.
Lekker makkkelijk he !!
Dat ze honderden kilometers rijden om de honden op te halen, dat ze ze voeren en verzorgen tot ze herplaatst zijn, Ach..dat doen ze omdat ze zo slecht zijn voor dieren.
Ook dat bij hun de teven waarmee niet meer gefokt wordt gewoon bij hun blijven getuigd natuurlijk van het feit dat ze zo slecht voor hun dieren zijn.
De gigantische berg geld die de laatste jaren is geinvesteerd is in het verbeteren van de kennel, ach..dat doen ze ook omdat ze zo slecht zijn voor hun honden.
Broodfokkers....nou als je van de nestjes die ze de afgelopen 5 jaar hebben gehad moest leven, dan had je van de verdiensten nog geeneens droog brood kunnen kopen!!
Maar dat maakt alles geen zak uit natuurlijk, jullie kunnen ze de grond intrappen en daar gaat het om .
En hoe ik dit alles weet!!...omdat ik wekelijks veel van hun geld uitgeef om daar allerlei verbeteringen door te voeren om het de honden zo prettig mogelijk te maken.
Ja ze zijn zo slecht voor hun honden...nou ik ken maar weinig mensen die zoveel voor hun honden [en voor die van anderen] over hebben!
En aangezien dit een openbaar forum is waar alles maar gezegd mag worden, wou ik dit dus maar eens zeggen, kotsmisselijk word ik van dat stelletje hier [diegene waar ik op doel zullen zich zelf wel herkennen]

Groeten!.. of eigenlijk ook niet!