View Single Post
Old 30-12-2007, 21:47   #70
veronique
Kennel van Goverwelle

veronique's Avatar

Quote:
Originally Posted by veronique View Post
Dank je Barry dat je dit op je site hebt willen zetten!Maar kunnen we nu misschien allemaal ophouden met dit gedoe? Jullie doen mensen heel veel verdriet met wat hier allemaal is gezegd!Mijn ouders hebben hun kennel opgebouwd en altijd is alles goed gegaan. Ze helpen mensen op welke manier dan ook en staan dag en nacht klaar.Juist omdat ze mensen helpen gaat het nu mis. Dit is misschien een les voor ze om dit nooit meer te doen, maar een fokker ben je en blijf je en zo wil je je puppiekopers helpen. En helaas gaat dat in de ogen van die mensen niet goed. Maar om dan dingen te zeggen die niet waar zijn en ze dan keihard de grond in te trappen is niet nodig.Mensen die dus denken dat het er zo aan toe gaat bij ons zoals hier geschreven wordt, roep ik op om dan een dag mee te lopen, van 's ochtends 7 tot 's avonds 23,30 uur en te zien hoe het er bij ons echt aan toe gaat en dan je oordeel te vellen. Ik weet dat mijn ouders niet willen dat ik me met dit topic bemoei maar ik doe dit toch. Ik trek me dit ook heel erg aan en het doet me gewoon pijn dat er dit soort dingen worden gezegd. Ik weet dat het niet zo is en dat wij onze honden goed behandelen wat mensen ook mogen zeggen. Het zijn ook mijn honden waar jullie het over hebben. Jullie mogen best weten dat ik dit met tranen in mijn ogen zit te schrijven, zoveel pijn doet me dit!Gelukkig weet ik dat onze puppiekopers met een reden hun pups bij ons kopen en dat het niet bij 1 hondje blijft en nadat hun hondje dood is gegaan een nieuwe bij ons komen halen en gelukkig vol lof over ons zijn, dus zullen we toch wel iets goed doen. Voor die enkele die dit niet zijn;sorry dat we niet aan jullie verwachtingen hebben mogen voldoen.Ik hoop dat dit het laatste antwoord is wat in dit topic is geschreven en dat ik het hiermee af mag sluiten en dat jullie me hierin respecterenDit topic ging over 2 schatten van honden die herplaatst moeten worden en met zn 2e.Veronique
sorry dat dit moeilijk leesbaar is maar ik heb het met alineas geplaast
veronique jest offline