View Single Post
Old 14-01-2008, 23:29   #7
Liesbeth
Junior Member

Liesbeth's Avatar

Hallo,

Dat klinkt niet echt goed...
Het zou altijd kunnen dat ze iets heeft opgegeten wat niet voor consumptie bestemd is, maar het zou mij wel verbazen. (Ze is al erg kieskeurig in eten en knabbelt of bijt nooit aan dingen, in tegenstelling tot veel Tsjechen). Ik heb haar wat voedingstube bijgegeven (zit alles is wat ze moet hebben, moest ze door de diarree veel voedingsstoffen verloren zijn) en morgen neem in contact op met de dierenarts, als er geen beterschap is. Ik heb wat opzoekwerk gedaan op internet en er staat overal bij: een dag wachten, want meestal gaat het vanzelf weer over (als het is van iets verkeerd te eten). Dus morgenvroeg zou alles weer normaal moeten zijn, zoniet gaan we meteen naar de DA Het arme beestje weegt maar 2kg, dus mag er niet aan denken dat uitgerekend zij plots niet meer zou eten of een stuk weet-ik-veel-wat heeft ingeslikt. Maar ze ziet er helemaal niet ziek uit en lijkt nergens last van te hebben, dus hoop dat het morgenochtend over is. Shadow was toch duidelijk ziek he...
Ze slaapt bij ons op de kamer, dus ik merk het meteen als ze deze nacht plots onwel word.

Bedankt voor het advies,

Liesbeth

PS: Bert (mijn vriend) heeft net contact gehad met de DA, en die zegt ook minstens tot morgenvroeg af te wachten...