Bedankt weer voor jullie reactie.
Vind het heel fijn om ervaringen en meningen van anderen die al bekend zijn met het ras te horen hoe en wat ze er van vinden.
Ben het met jullie eens dat het voor een hond zelf ws niet veel uitmaakt of ze op een flat of in een rijtjes huis wonen, maar wij vinden het zelf gewoon wat krap in de flat om een grote hond erbij te hebben.
We hebben regelmatig logeerhonden, een duitse herder en een golden retriever en dan merken we dat het qua ruimte niet echt prettig is. Dus vandaar dat we liever een ander huis hebben en dat gaat dit jaar iig wel gebeuren. Ondertussen hebben wij alle tijd om echt uit te zoeken of de TsW echt bij ons past en meer te leren over hun karakter.
Het teefje dat aangeboden wordt klinkt geweldig. Maar zit zelf op een leeftijd (ben nu 27) dat ik missch over 3-4 jaar ook met een baby zit, ik zou het vreselijk vinden (net als haar huidige eigenaar) dat ik mn hond dan weg zou moeten doen. Vandaar dat ik graag wil dat ze ook met kinderen overweg kunnen. Ik weet dat het nogal wat 'voorwaarden' zijn, maar mn hart zou werkelijk breken als ik mn hond voor zoiets weg moet doen.
Dus ik probeer zoveel mogelijk vooruit te denken.
Groetjes Lin
|