Quote:
Originally Posted by indianrose
Het teefje dat aangeboden wordt klinkt geweldig. Maar zit zelf op een leeftijd (ben nu 27) dat ik missch over 3-4 jaar ook met een baby zit, ik zou het vreselijk vinden (net als haar huidige eigenaar) dat ik mn hond dan weg zou moeten doen. Vandaar dat ik graag wil dat ze ook met kinderen overweg kunnen. Ik weet dat het nogal wat 'voorwaarden' zijn, maar mn hart zou werkelijk breken als ik mn hond voor zoiets weg moet doen.
Dus ik probeer zoveel mogelijk vooruit te denken.
Groetjes Lin
|
Volgens mij sloopt de SWH, omdat ze niet goed alleen kan zijn en niet omdat er een kind aanwezig is!!
Lees dit nog maar eens goed:
Wij hebben geprobeerd om de overgang naar het leven met een kindje zo goed mogelijk te begeleiden en haar nog steeds veel aandacht te geven en de kleine niet voor te trekken (bijv. als we visite kregen door de visite eerst de honden een koekje en een knuffel te laten geven en dan pas aandacht te geven aan de kleine), maar sinds ik weer aan het werk ben gaat het continue mis. Bij mijn vorige baan op kantoor mocht ik ze meenemen, maar dat kan nu niet meer dus moet ik ze 3 dagen per week thuis laten. Ze worden wel tussen de middag goed uitgelaten door mijn schoonvader en krijgt dan een Kong of botje om haar bezig te houden, maar het is blijkbaar niet genoeg voor haar want iedere keer 's middags ('s ochtends gaat goed) gaat ze op slooppad, ze trekt van alles van de aanrecht en vorige week heeft ze zelfs een hele pot flesvoeding (poeder) opgegeten en ook de speentjes, flessen en rijstebloem moest het ontgelden. De weken daarvoor was het een zak brood, een doos koeken, speeltjes en het kussens waar ze altijd op liggen.
Zie je er staat: "maar sinds ik weer aan het werk ben gaat het continu mis................etc."
Dus het gaat volgens mij om het alleen zijn. En ja als je dat niet wil, dan is het geen optie denk ik.
En echt wolfhonden zijn erg rustig in huis als ze volwassen zijn en de beweging krijgen, die jij de hond gaat geven met dat fietsen van je e.d..