View Single Post
Old 08-02-2008, 13:50   #14
indianrose
Junior Member

Ik ben echt zo blij dat ik dit forum heb gevonden om meer info te krijgen.

Bert,

De kruising was 3 kwart wolf met 1 kwart husky. Maar kan best zijn dat die man wolfhond bedoelt, hij heeft deze hond schijnbaar over genomen van iemand die er niet meer voor kon zorgen. Mijn vriend vond deze hond zo leuk omdat ze eerst wat afwachtend was en daarna toch zelf kwam kijken bij hem zonder angst en ze was vooral heel relaxt en rustig zei hij.

Martine,

Had zo naar die wandeling willen gaan , maar heb dit hele weekend de verjaardag van mn schoonmoeder te vieren.
Ben een aantal jaren geleden op een SWH show geweest ik geloof ergens in Brabant. Ik heb daar toen het boek gekocht van de rasvereniging over de SWH en het klonk heel interressant. Wat me wel opviel is dat ik eigenlijk bijna alle honden vrij angstig vond. Kop laag oren naar achtere en staart tussen de benen. Het is helemaal niet erg om een terughoudend type hond te hebben, maar dit was iets 'te'.
Wat is volgens jou het grote verschil tussen de TsW en de SWH?

Andreas,

Wil idd liever echt goed het ras leren kennen, eerlijke info zeg maar, voordat we er aan beginnen, de hond kan in princiepe gelukkig de hele dag bij mij zijn en ook bij mn vriend zou dat geen probleem zijn, maar mn vriend wil denk ik geen hond op de slaapkamer, natuurlijk wel de eerste tijd wanneer zo'n dier in huis komt om te wennen (ik zou het niet erg vinden een hond altijd op de slaapkamer, maarja ik slaap daar nou eenmaal niet alleen). Later zal hij denk ik wel naar de woonkamer moeten.

Bedankt allemaal weer!
Groetjes Lin
indianrose jest offline   Reply With Quote