View Single Post
Old 12-02-2008, 02:31   #7
Visschers
Junior Member

Visschers's Avatar

Tja Kim, een dagje met jou en Denzel is niet alleen de moeite waard om mee te maken, maar ook zeker leerzaam! Door jou spontaniteit en de enorme gezellige ontmoeting van de groep is het een top dag geworden. De combinatie met het leeraspect, waarbij Hogan niet gewend was aan trappen lopen en ik dus ook niet met hem...sprong hij bij mij gewoon bijna van bovenaf op de grond en trok mij gewoon halverwege mee. Gelukkig was mijn riem lang en gebeurde er verder niets, maar ik was meer met mezelf bezig en de korte/stijle treden van de brug dan dat ik op Hogan lette...wat wel de bedoeling was! Tja ik ging dus niet op mijn ....Maaar had wel een splinter in mijn vinger die ik er snel na afloop weer uit kreeg. Hogan deed het geweldig, mede dankzegging de U-lead, want toen Kim de U-lead even leende had ik moeite met Hogan in het gereel te houden en dacht ik nog...tjee wat is hij voor zijn 9 maanden eigenlijk al sterk! Wel de zon en de sfeer en de instelling van een ieder hebben deze dag tot een groot succes gemaakt! Veronique en Cuppen met medewerkers....bijzonder bedankt! Wij denken eraan zeker met Hogan nog wat bij te trainen in speur/pakwerk bij Cuppen. We hebben ook genoten van de andere leuke honden en hun baasjes. Leuke familie zo! Groetjes ook namens onze dochter Lynn die er net zo over denkt en Boudewijn....Janneke
Visschers jest offline   Reply With Quote