Grenzen stellen doe je dan in het algemeen m.i. maar jij stelt alleen grenzen als het om Fam. de Graaf gaat. Ik heb het je nog nooit op horen nemen voor Corry keizer.... Dus ja, als iemand dan negatief is over de Goverwelle kennel dan ga jij het voor ze opnemen..
Wat hier geschreven is, is nog braaf in vergelijking met wat Paul Winder op het engelse forum over de Louba Tar schrijft. Ook daar zie ik geen reactie van je om hem op zijn fatsoen aan te spreken, maar ja waarom zou je?
Wees gewoon eerlijk en zeg dat je er alleen niet tegen kan als mensen kritisch zijn t.o.v. de Goverwelle kennel. En jouw taalgebruik en beschuldigingen naar anderen gaan m.i. nog veel verder als wat Patty heeft geschreven!
Maar goed de logica zal wel zijn, als we maar diegenen die kritisch durven zijn in een kwaad daglicht zetten dan gelooft toch niemand ze...
Ook wel weer toevallig dat Paul Winder uit de zelfde hoek lijkt te komen gezien de Pb's die ik krijg als ik kritisch reageer op Paul Winder..(inc. de dreigementen!)
Voor de duidelijkheid: ik heb niks met de Louba Tar kennel ik ken het daar niet, maar ik kan niet tegen dat eeuwige gelieg en achterbakse gedoe. En dat dus blijkbaar om mensen te laten denken dat 'jullie' goed zijn want de anderen zijn tenslotte slecht...
Ik zal maar stoppen want het heeft toch allemaal geen zin!
Goed weekend!
|