Hee Lin,ik heb hier op het moment ook zo'n 'pats'teefje rondlopen,en ja ze lokt zelfs dingen uit zodat de reu(en) het kan opknappen.
Afgelopen zondag met de wandeling (de meesten liepen gewoon los)waren er best veel Saarloos- en Tsjechoslowaakse wolfhonden,en madam liep heel de tijd met haar staart skyhigh,ze had eigenlijk maar voor 1 Saarloosreu respect,en ze wist dan ook van gekkigheid niet wat ze moest doen om in goed blaadje bij hem te komen.
Hier een foto van madam achter een reutje aan,
Hier moesten we onze Bachata en Saarloos Luna gauw bij ons roepen want in de verte kwamen paarden aan en ja als ze de kans krijgt gaat madam daar ook achteraan,
En ja denk dat iedere TSW of SWH wel van lekker wandelen/spelen in het bos houdt.
Maar ik zeg ook eerlijk dat we Bachata meestal nu aanlijnen als er kleine hondjes aankomen,die vind ze op het moment niet erg schattig

Terwijl de reuen hier weer wel heel goed mee om gaan!
Konijntjes vind ze ook erg lekker,ze heeft het konijn(type vlaamse reus) van 2 huizen verderop gekild toen die onder onze schutting doorkroop

Heb ik geen foto van,was er zelf ook van geschrokken maar hier knauwt ze lekker op een ribje,
Kan zo wel ff doorgaan,onze tuinstoelen zijn niet meer hetzelfde,de tuin is meer tegel dan tuin met plantjes,dichte deuren zijn een makkie,koelkast is plaats waar eten in is dus open die kast, bench kan je toch lekker spijlen uittrekken en deurtje openmaken,kusje geven maar dan met een 'liefdesbeetje' en dan maar hopen dat je neus er niet tussen zit enz.
Zeg dit alleen maar ff dat een teef er ook wat van kan
Maar ze kan ook weer zo ontzettend lief zijn
De reuen buigen voor haar hihi