Quote:
Originally Posted by kobesen
Staat idd netjes tussen haakjes (offtopic). Daarna was het hele berichtje weer ontopic.
Na berichtje van Mijke, had het afgelopen moeten zijn in deze discussie. Liefst een slot op het topic en das niet gebeurd.
Toen kwam de geweldige welles nietes discussie van Patty en Richard.
Dat keur ik ABSOLUUT af! Van beide!!!
Ik denk, maar ja wie ben ik........dat de reden dat Letty zo fel reageerde, niet zozeer te maken had met het feit dat er meningen werden gegeven, maar meer met het feit fat het de zoveelste keer ontaarde in een discussie waarbij haar mening en ervaring met die honden in twijfel werden getrokken. Gezien de geschiedenis van het hele discusieren hier op wolfdog (daar ben ik ook schuld aan) is ze gewoon uit haar fel geknapt.
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE en das erg???
verder discusieren over een woord "gezanik" en het daarop volgende woord "a-sociaal" in dit topic vind ik niet nodig. Wat jij Barry?
|
Kim,
Je hebt natuurlijk deels gelijk evenals dat ik vind dat ik ook deels gelijk heb.
Waar Letty alleen mee schermt in het topic, is haar jarenlange ervaring met wolfhonden alsof iedereen maar wat raak lult op dit forum en geen idee heeft waarover hij/zij praat. Blijkbaar heeft zij met haar jarenlange ervaring op wolfhondengebied helaas niet kunnen voorkomen wat uiteindelijk gebeurde, en dat is dat de honden zonder succ6 zijn herplaatst en weer van hot naar her zijn versleept.
Disputabel is het feit of ze alleen kunnen worden geplaatst maar er word op voorhand wel gezegd dat de honden in huiselijke kring zijn opgevoed en met kinderen.
Als achteraf blijkt dat de reu aggresief is en de teef angstig is (zonder sterke reu) vind ik het een behoorlijke inschattingsfout van diegene die de honden herplaatst om ze mee te geven aan 2 on-ervaren eigenaren. Dat zou iemand met meer dan 30 jaar ervaring toch niet moeten overkomen lijkt mij... en zeker niet nadat andersmans kennis als gezanik word afgedaan.
Iemand met wat meer TSW ervaring had wellicht 1 van beide een goed huis kunnen bieden.
Maargoed.... het zal wel aan mij liggen, want ik ben blijkbaar gekke Henkie...
Ik vind het persoonlijk een grove inschattingsfout, maar ben achteraf blij dat iedereen er zonder kleerscheuren van af is gekomen. Het had namelijk veel erger kunnen aflopen. (kijk even naar het topic kaakkracht van de TSW waar
per-ongeluk iemands vingertop word afgebeten).
Ik had er niet aan moeten denken dat een kind door 1 van deze twee per-ongeluk in het hoofd gebeten was...