View Single Post
Old 04-03-2008, 18:56   #6
indianrose
Junior Member

Hoi iedereen,

Bedankt voor jullie reacties. Ik begrijp dat het vooral opvoeding zal zijn om het prooigedrag zo gering mogelijk te houden. En als we verder kijken naar het karakter van de TsW, hebben wij het idee (inclusief nadelen meegerekend) dat het ras erg goed bij ons past.

Mijn vriend werk vooral thuis en gaat gemiddeld 2-3 x per dag naar een afspraak dat hooguit 2 uur duurt. Dus wij hebben wel uitwijk mogelijkheden wanneer het niet helemaal gaat zoals we willen. Maar, het is eigenlijk wel de bedoeling dat het vooral 'mijn' hond wordt en dat betekent wel zoveel mogelijk, mee naar de praktijk.

Nu zit ik alleen s morgens tot een uur of 12 met de konijnen, dus kunnen we altijd regelen dat de hond s morgens thuis is en dat ik hem evt in mn lunchpauze ophaal of dat mijn vriend hem brengt, zodat hij s middags in de andere kliniek is. Helemaal ideaal is dat natuurlijk niet, maar wel mogelijk.

Ik wil idd alle tijd nemen om meer te weten te komen over de TsW, ook qua opvoeding, wat het meest effectief is, en daar ben ik nu dan iig theoretisch mee bezig.

Liever goed voorbereid dan allerlei problemen tegen komen wanneer je er al aan begonnen bent terwijl we dat van te voren hadden kunnen weten, toch?

Weet iemand wanneer de volgende wandelingen zijn georganiseerd, of waar ik dat kan vinden?

Groetjes Lin
indianrose jest offline   Reply With Quote