View Single Post
Old 30-03-2008, 22:15   #66
loco
Non active.

loco's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jolanda View Post
En dan die bouvier van Martine d'r moeder (geloof ik) Dat was, denk ik, echt wel even de baas over de pakwerker willen zijn! Zo, jij bent van mij!! En ik ben baas over jou! En wie weet roken zijn kleren wel heel erg naar een andere hond...wie weet?

Elke hond die ik tegen mij been aan zie plassen, die is van mij! Een k... kan die krijgen! Hij richt zich toch specifiek tot mij! Nou ik op die hond!
Geen enkele hond/mens laat iets door een andere hond toe dat hij niet wil! Soms durft een andere hond niet af te reageren, nou ik probeer het zeker wel. Hier valt dus ook klemmen en kleding vast pakken onder en happen in de handen.

Dus in de dikke 'Van Dale' hoort dus gewoon territoriumplas en dominantieplas te staan!
Nou denk ik dat,als je het over een gewoon doorsnee "dominante huishond "heb,je echt wel eens gelijk kon hebbe.
Maar ik had het over een hondje,dat in de sport zat.
En op het moment dat zo een hond klaar staat voor het pakwerk,kan je ze echt niet meer vergelijken met een gewone huishond.

En de kleren van de pakwerker roken wel degelijk naar een andere hond,net zoals de kleren van de rest van de visite naar hond roken.

En mocht het zo zijn,dat de pakwerker,de hond een knal gaf,ja dan had de hond toch echt een reden,om met zijn geliefde spelletje te beginnen,dus dat was op dat moment echt geen optie,als je daar in je gewone kleertjes zit.

En ik had het over "Mijn dikke van dale",en daar staat in ,wat ik der in zet.

Groette Martine.
loco jest offline   Reply With Quote