Sinds 13 januari 2008 heb ik onze Mara bij mij thuis.Ze was herplaatst via Hillary omdat mijn zoon niet langer voor zijn/onze honden kon zorgen.De Tsjech Mara en de duitse herder Duco.Mara kwam in een roedel terecht met nog een xherder saarloos ( geloof ik ) een mooie reu. Dat ging goed , tot ze wegens omstandigheden niet meer voor de beide honden konden zorgen. Mijn zoon kreeg 12 jan. een tip van iemand dat Mara op marktplaats stond ! Hij belde me en was een beetje wanhopig......wat moet ik ? Nou.....òphalen ! Ze was 14 maanden weg geweest en er was ondertussen bij mij het één en ander veranderd. Mijn vriend was het er ook mee eens en we hebben zondag 13 jan. Mara opgehaald !
We mochten er niet aan dénken dat dat loedertje bij vreemde mensen terecht zou komen ! Ze was direct weer helemaal thuis.......ze hoefde niet eens te wennen ! En ik kan weer aan de wandel, wat je zonder hond toch niet zo gauw doet !
O , ja , Mara is van 9-9-'99 dus nu ruim 8,5 jaar. Het is een schat.....voor ons.....niet zo aardig tegen andere honden ! Maar het went wel , hier in de buurt gaan ze al een andere kant op als ze ons zien komen

Maar ik hou het in de gaten, ga ik wel opzij uit de weg !
Nou , een beetje lang verhaal , heb me in moeten houden , er zijn boeken te vertellen over Mara van de Duurse Enk !

Groetjes
Betsy