Quote:
Originally Posted by ELISE
Ik ben het volledig met Martine eens. Het lijkt me logisch om de natuur zoveel mogelijk haar gang te laten gaan, tenzij er een medische oorzaak voor is om de teef bij haar pups weg te laten. De pups leren essentiƫle dingen van hun moeder.
Over het showen van de pups: het lijkt mij logisch om dat te doen op het moment dat je de pup daadwerkelijk in huis hebt en je jezelf de eigenaar mag noemen. Tot die tijd kan er nog van alles gebeuren. Nog even en dan plaatsen mensen alvast de echo van hun toekomstige pup.....
|
Dit vind ik niet. Als iemand enthousiast is over zijn of haar nieuwe pup, mag zij of hij dit delen met de rest!
Het is nou JUIST leuk om de voortgang eens via foto's te zien van een klein opgroeiend tsjechje.
Ik vind het dan ook erg jammer, dat deze vijandige steek hier op het forum geplaatst wordt.
Nu wordt het voor andere mensen ook minder leuk om je foto te plaatsen van je nieuwe pupje, omdat je dan bovenstaande opmerkingen krijgt.
En aangezien Stefanie best veel pech heeft gehad de afgelopen jaren, vind ik dit nou juist leuk voor haar.
@martine (dat van die wal was niet zo netjes)
Daarbij zou ik het zo leuk vinden, als we elkaar eens NIET zouden afkraken. En het hier eens leuk en informatief zouden houden. Die foto's zijn ook leuk voor toekomstige tsjechen eigenaars.
Dus mensen: laat elkaar nu eens in elkaars waarde en wees eens een keer blij voor iemand anders, zonder aan die enthousiasme een afbreuk te doen.
Groetjes Kim (peace)