Thread: Fietsen
View Single Post
Old 30-06-2008, 16:44   #32
Sten
Junior Member

Ik vroeg me af of jullie weleens mountainbiken met jullie hond(en)? Gewoon fietsen over fietspaden en landweggetjes gebeurt hier niet zoveel. Ikzelf fiets regelmatig met de doggy's en een maat van mij (heeft een weiermaraner met een ontzettende goede conditie). De honden zit dan geen een keer aan de lijn maar lopen los mee. Een fantastisch gezicht want ze rennen vrijwel nooit voor je op het pad maar altijd via de zijkanten dwars door het bos. En dan nog zijn ze dikwijls snellers als ons als ze even een sprintje trekken..K heb hier filmpjes van gemaakt via mijn telefoon en zal ze proberen hierop te zetten. Ik weet verder dan ook niet hoeveel kilometer ze lopen tijdens zo'n tochtje maar duidelijk meer als ons op de fiets! We houden dan overigens wel altijd een pauze bij een meertje of iets dergelijks. Ik vind dit wat leuker als fietsen over een fietspad of een weg.. Je moet je hond wel onder appel hebben staan want regelmatig komt het voor dat er reeen voor ons door schieten of horen we ze achter een konijn aangaan. En zelf natuurlijk een beetje sportief zijn..
Sten jest offline   Reply With Quote