Okee, op het gevaar af dat ik mezelf hiermee in 1 klap onsterfelijk impolulair maak, maar ik ga nu toch even voor 'het noemen van man en paard': Stefanie, ik vind dat je nu echt overkomt als een zure, zeurende en verongelijkte teutebel. Niemand valt je bij met deze onzinnige poll, en toch probeer je je gelijk te krijgen. Stop daar nou eens mee. Je wilt altijd het laatste woord hebben, hoe onzinnig ook, en het enige wat je daarmee bereikt, is dat het voor sommigen DE sport wordt om jou zo snel mogelijk de gordijnen in te zien vliegen. Want met dit soort acties VRAAG je er gewoon om! En dat lukt natuurlijk, want je gaat echt overal op in! Je graaft zogezegd je eigen kuil. Misschien dat je een onwijs leuk mens kan zijn, alleen komt dat hier op het forum absoluut niet uit de verf. En dat is ontzettend jammer. Want ik heb ook heel gevoelige, zinnige en nuttige bijdragen van jou gezien hier op het forum.
Sorry voor deze kritiek met naam en toenaam, juist omdat Mijke zo'n positieve insteek heeft gegeven, maar dit moest toch even van m'n hart.
Groet,
Monique