Quote:
Originally Posted by stefanie
Maar dit bericht wordt niet aangepast door de moderator
Een bepaald ‘kliekje mensen’ mag hier alles op het forum posten,
Hoe beledigend, denigrerend, aanstootgevend of wat dan ook !!
|
Hoi Stefanie,
Mijke is hier sinds
gisteren 14:04 uur niet meer op de website geweest. (kun je gewoon zien als je op haar profiel klikt!!!)
Het berichtje van Monique is pas veel later gepost.
Mijke heeft dus simpelweg het berichtje nog niet gelezen. Dus doe nou niet alsof ze lid is van een "kliekje" en daarom het bericht laat staan!
Bovendien doet Mijke wel vaker oproepen, waar jij je ook niets van aantrekt, dus waarom zou een ander dat dan wel doen?
Daar wil ik bovendien aan toevoegen dat de reden waarom Patty en Bert hier niet meer komen NIET komt door mensen die gezelligheid maken in het youtube en humor topic, maar door mensen die tot
jou "kliekje" behoren om het maar even in
jou plastische termen uit te leggen.
Doe a.u.b. niet zo misselijk want je komt nu inderdaad precies zo over, zoals Monique het eerder uitlegde, bovendien vlieg je meteen weer in de gordijnen wat ook al voorspeld werd door haar.... dat je het zelf niet inziet is me een raadsel.
Verder hoef je de mensen op het forum niet te feliciteren maar enkel jezelf! Dit omdat je alle reacties een beetje over jezelf hebt afgeroepen door dit topic te starten. Maar een beetje zelfreflectie is ver te zoeken bij je, het zijn altijd "anderen" die fout zijn en tegen jou samenspannen.. erg jammer. Zo creer je namelijk zelf de sfeer die je probeert tegen te gaan.
Verder wens ik ke een fijne vakantie toe en als je weer een beetje opgeladen bent zien we je graag terug op het forum met leuke verhalen over je Tsjechen.
groetjes,
Barry