View Single Post
Old 29-07-2008, 11:04   #18
loco
Non active.

loco's Avatar

@ Allemaal .

Thanx!!!!

FF een update van de laatste dagen hier,in Abbekerk.

Meneer blijft netjes van de hechtingen af ,snachts had hij voor de zekerheid een sok er over.
Maar na die 2 keer in stukke te hebbe gevonden ,maar niet meer om gedaan.
Ik heb nog lopen twijvelen om hem dan maar mee de slaapkamer in te nemen.
Maar wetende, dat Nomad het bed gebruikt om over heen te racen en een feesie te houden het toch maar niet gedaan .
Maar ook snachts als ie in zijn kennel zit blijft ie netjes van de hechtingen af .
Wat toch echt wel een hele opluchting is,want een kap helpt hier ook niet .
(me oude mech,kon ondanks het erg zeer deed, de hechtingen er een voor een weer uittrekken )

Het rustig houden van een TJECH , ondanks de pillen ......... werkelijk onmogelijk .
Daar heb je STALEN ZENUWEN voor nodig , en of ik die wel of niet heb zal aan het eind van de 6 weken blijken.
Heb ik ze niet, zit ik na die tijd echt in het GEKKEHUIS .

De pillen werken echt goed, maar je kan echt niet zien wanneer moet je de volgende geven.
Hij ligt KO, ogen gaan open.
Of hij slaapt weer verder, of het huis is te klein.
Over de banken, achter de katten, Ika sarren, je ff op oog hoogte begroeten.
En elke X weer dat de pillen zijn uitgewerkt, komt ie er met NOG MEER ENERGIE er uit.
Het lijkt wel een JUNKIE , hij moet er steeds meer hebbe om hem rustig te houden.

Dus smorgens, zit je telkens met je hart in je keel .
Hij komt de kennel uit, dan hou je hem al vast.
De ander kleed zich aan en gaat gauw op straat met de doggies.
De ander zet eten klaar met de HOOG BENODIGDE PILLEN , meneer komt terug eet zijn bak leeg.

EN dan is het wel 3 a 4 minuten hoge spanning hier in huis, het wachten tot de pillen gaan werken!!!!!!!!!!!!!!
Tsja en deze ochtend, in die paar minuten gaat ie ff Ika sarren.
Die languit ligt in de tuin, hij gaat er boven staan, met zijn poot lopen duwen.
Ja dan zeg je wel van het is genoeg en KNocken nou!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar ja, Ika bromt dat was niet genoeg om hem op te laten houden.
En ze snatscht naar hem, Tsja precies op zijn poot op de wond .
Werkelijk weer een bloedmassa, weer verbinden en tegen de tijd dat het bloedden stopt.
Is Meneer gelukkig weer KO .

Maar ben evengoed erg blij met die pillen , want zonder was het echt niet te doen.

Tsja, en we hebben natuurlijk ook voordelen .
Hij is werkelijk erg lief als ie zo sloom is .
En ik heb nu eindelijk me hekkie tussen me tuin en terras .
Zodat in ieder geval de deuren open kunnen, en me doggie niet langs de sloot met de honden in het park kan mee rennen .

Maar voor de rest gaat het hier helemaal TOPPIE!!!!

Groette Martine.