View Single Post
Old 17-11-2004, 14:06   #9
mijke
Senior Member

mijke's Avatar

Hallo meneer Ratheiser,

Heel fijn dat u geinteresseerd bent in een evt. herplaatser!

Zoals ik u al prive berichtte, nav de persoonlijke mail die ik van uw ontving, zijn er zowel in binnen als buitenland volwassen (of half volwassen) TsW's beschikbaar waarvoor een nieuwe eigenaar gezocht wordt.

Maar om tot een goede match tussen nieuwe eigenaar en hond te komen, is het wel zinvol als u aangeeft wat uw ervaring is en wat voor hond u zoekt (al is het alleen al maar uw voorkeur voor een reu of teef)

Een TsW is niet bepaald het makkelijkste hondenras dat er bestaat en het zou zonde zijn als een overhaaste nieuwe combinatie baas hond tot een teleurstelling zou leiden.

Aangezien u hier ook aangeeft dat het u niet uitmaakt of het een TsW of een SWH is, lijkt het mij ook zinvol om een aantal eigenaren en fokkers van beide rassen te bezoeken. Want er zijn ook behoorlijk wat verschillen tussen beide rassen!

Al zijn het dan beide wolfhonden, en zien buitenstaanders qua uiterlijk soms weinig verschillen, ze zijn qua gedrag totaal verschillend!

met vriendelijke groet,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote