Quote:
Originally Posted by laszlo
Ahumm  ,
Dat was Misty.
|
Oeps wat een verhaal! Mens wat zal je in angst gezeten hebben
Maar hartstikke fijn dat ze heelhuids terug is!!
Om eerlijk te zijn dacht ik gelijk even aan jouw Misty toen ik het stukje op de site van Christa zag staan. Maar ik wist niet precies waar jij woonde en had ook geen tel. nr van je, vandaar dat ik het hier maar op de site zette!
De reden dat ik aan misty dacht is heel simpel het feit dat ik wist dat jij net een herplaatser in huis had.

En mijn ervaring met herplaatsers is dat ze de eerste tijd graag even voor "ontsnappings kunstenaar" spelen!!
Een van die monsters hier , presteerde het om "gewoon" over 2.30m hoog hek met vertikale spijlen te klimmen!
Uiteindelijk hebben we er nog een stroomdraadje bovengehangen en ineens vond hij het klimwerk toen toch niet zo'n optie meer!
En dat mensen je pas na afloop vertellen waar ze je hond allemaal gezien hebben, ken ik helaas ook
Tenslotte nog een tip waar je misschien iets mee kunt, iedere keer als ik een herplaatser in huis heb meld ik dat ook voor de zekerheid ook even bij de contact persoon van Amivedi in onze woonplaats. (bij ons is dat een heel aardig mens)
Zodra zij dan door iemand gebeld wordt die een "wolf" heeft zien lopen, belt ze gelijk mij even
En dat heeft haar en mij al een heleboel werk bespaard, ze heeft mij zelfs wel eens gebeld voordat ik de hond miste!
Maar ik zal voor je duimen dat Misty niet weer een nieuwe ontsnappings poging doet!
Groetjes
Mijke