Thread: puppies
View Single Post
Old 08-09-2008, 09:04   #29
Tatti
Junior Member

Tatti's Avatar

Hoi allemaal

Ook ik plaats hier mijn laatste bericht over dit onderwerp, aangezien ik Liesbeth gelijk geef, pups zijn om van te genieten

Barry, ik quote even een stukje van jou tekst, aangezien ik daar nog een dingetje over kwijt wil.
Quote:
Originally Posted by Azazel View Post
Wel vraag ik me af waarom je in eerste instantie de mensen hier om advies vraagt en het daarna volledig in de wind slaat.
Ik heb dus niet alleen advies op het forum gekregen, maar ook van een aantal mensen via privé bericht.
Ik snapte dit in eerste instantie niet helemaal, en zeker niet dat allemaal die mensen letterlijk schreven "als ik dit op het forum post, breekt er een hel los"
Allemaal deze berichten waren van positieve aard mbt de twee pups, en dat vond ik natuurlijk verwonderlijk.

Zoals ik eerder schreef is de keuze voor een Tsjechenpup echt niet over een nacht ijs gegaan, maar al jaren op voorhand hier thuis besproken.
Ik vertelde al dat ik al jaren hier op de site kom, en moest ik mij alleen nieuw registreren omdat de link die ik ontvangen had niet werkte.

Laten wij het er gewoon gezellig samen op houden dat ik een eigenwijze donder ben en laten wij allemaal heerlijk genieten van de puppy foto's

Ik ben een heel gemakkelijk persoontje, en vond gewoon dat ik jullie iets over mij moest vertellen, zodat jullie mij tenminste een beetje kennen, wat via een forum toch al heel moeilijk is.
Ook ik heb geen lange teentjes, en zie jullie reacties als welgemeend advies, wat ik ook zeker allemaal in mijn achterhoofd zal houden.
Verder geniet ik van jullie ervaringen met jullie honden en vind het altijd geweldig als er ergens foto's opduiken.

Ik doe mijn best om spoedig eens in de richting van jullie te komen voor een treffen od, en dan kunnen wij elkaar incl de pups en jullie schatten van honden echt leren kennen.

Lieve groetjes
Tatiana
Tatti jest offline   Reply With Quote