Opmerking moderator:
In het vorige topic staat naast alle info, ook behoorlijk wat "chatt bla bla" die weinig relevant is voor nieuwe lezers.
Daarom heb ik voor de reacties die na de clubmatch volgden dit nieuwe topic geopend.
Hoi Kim, buiten de gezelligheid en het perfecte weer heb je weinig gemist hoor, het was vooral een franse aangelegenheid. Nu weet ik dat er verschillende ideeen bestaan over wel of niet broodmager, maar ik vond het meer weg hebben van een anorexia-verkiezing

Daarnaast blijf ik het een kwalijke zaak vinden dat er zoveel schichtige en doodsbange Tsjechen met hun staart tegen de buik aan geplakt zo hoog scoren. Het gedrag zou toch wel degelijk meegenomen moeten worden in de beoordeling, want een Tsjech hoort ten principale niet bang te zijn. Het ras was bedoeld als werkhond, en daar was weinig van terug te zien op het veld, en zeer zeker niet bij de uitslagen. Dus als je een grote, stevig gebouwde tsjech hebt met een dito persoonlijkheid kun je maar beter naar de oosterburen gaan als je voor de U-tjes gaat. Maar goed, dit is al een wat oudere discussie. Desalniettemin vond ik het gisteren zeer treffend gedemonstreerd.
Groetjes,
Monique