Thread: Clubmatch NVTW
View Single Post
Old 21-09-2008, 11:47   #104
annomon
Junior Member

annomon's Avatar

Quote:
Originally Posted by Azazel View Post
Moet heel eerlijk bekennen dat ik gisteren geen abnormaal magere honden heb kunnen ondekken. Maar ik zal de foto's van gisteren nog even bekijken...
Wat ik al zei, de ideeen daarover lopen uiteen en het is uiteraard ook een kwestie van smaak. Maar daarin zie je dus grote verschillen op shows Mijn dierenarts vindt ook dat ik mijn hond, gezien zijn grootte, schandalig mager moet houden, maar ja, daarin ben ik iets minder volgzaam, zal ik maar zeggen Ik vind dat je z'n ribben wel enigszins moet kunnen zien als hij in actie is (bij rennen en spelen e.d.), maar dat het bij stilstand niet moet uitnodigen om xylofoon te willen spelen op z'n ribben.

@ Martine: "Dat "DITO PERSOONLIJKHEID" staat bij jouw doggie er voornamelijk naast" : Mijn doggie noopt mij tot dergelijk gedrag en ik probeer dat dan uit te leggen als een poging tot samenspel tussen baas en hond waarbij de weerbarstige praktijk dan is dat doggie probeert eigen gang te gaan en baas hem vervolgens staat toe te brullen als een bootwerker