Thread: Clubmatch NVTW
View Single Post
Old 21-09-2008, 19:09   #112
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch

kobesen's Avatar

Quote:
Originally Posted by kobesen View Post
Denzel heeft de vorige keer bij Jan bijna tandafdrukken in Jan zijn hand geplaatst. Ondanks dat, heeft Jan idd een prima keuring gedaan bij Denzel. Ook al was ie gediskwalificeerd, toch keurde Jan Denzel verder en kreeg ik een uitgebreide uitleg en een uitgebreid rapport.
Maar ik ben bang dat Jan toch echt niet op onze clubmatch gaat keuren, omdat Corrie Jan op zijn zachts gezegd, geen goede keurmeester vind.
Persoonlijk zou ik Jan graag als keurmeester op de clubmatch zien. Maar dat zal wel niet gebeuren.

Groetjes Kim

PS ik vind het jammer te horen dat jullie niet zulke goede uitslagen hadden. Hebben jullie dan allemaal een ZG gekregen??? Ik weet dat ik met Denzel (vanwege zijn terughoudendheid dat NIET aangeboren is maar zo gemaakt is) niet hoger scoor dan een ZG. Maar jullie honden zouden toch wel hoger moeten kunnen halen. Zitten een paar mooie exemplaren tussen!!
Oja, Jan meldde me dat hij Denzel een schitterende reu vond en dat ie als ie Jan niet had gegrepen misschien wel een Utje van hem had gehad . Maar Jan weet dan ook dat Denzel zijn terughoudendheid niet een aangeboren zaak is, maar dat hij een trauma heeft opgelopen toen ie 6 maanden was.
kobesen jest offline   Reply With Quote