Ik zelf HEB voor dat dilema gestaan! En wel toen mijn relatie ten einde was met mijn voormalige vriend!. Ik heb alles op alles gestelt om een huis te krijgen MET tuin. Liefst ging ik huren, maar heb een huis gekocht JUIST omdat ik mijn doggies niet kwijt wilde en dus niet in een flat kon wonen.
Mijn doggies worden pas herplaatst als ik OF invallide ben en niet meer voor mij zelf kan zorgen in welke vorm dan ook, OF als ik overlijdt. En dan heb ik al een adres geregeld waar ze naar toe gaan. Soort peetouders.
Ik weet ook dat niet iedereen de boel zo regelt zoals ik, maar ik roep mensen bij deze op om eens over dit soort situaties na te denken VOORDAT zo'n situatie zich gaat voordoen. Ik denk nu eenmaal verder na.
Het spijt me dan ook dat ik iemand met mijn reactie pijn heb gedaan. Dit is niet mijn bedoeling. Ik weet wel dat het verhaal deze reactie bij mij oproept. Dit is de eerste herplaatser die zo'n reactie bij mij oproept (zie andere topics met berichten van mij van andere herplaatsers). Maar andere herplaatsers werden ook om een andere reden herplaatst.
Bij deze mijn excuses dat ik mijn gedachten opgeschreven heb. Deze had ik voor mij moeten houden misschien. Maar juist omdat het Kyra is, die al zoveel heeft meegemaakt in haar leven, moet je daar JUIST zo voorzichtig mee zijn, om zo'n hond WEER te herplaatsen.
Ik hoop dan ook dat haar bazin ALLES heeft geprobeert om haar hond te behouden, maar voor zo'n hond als Kyra is alles nog niet goed genoeg.
Ik wou dat ik plek had voor nog een hond. Dan had ik niet getwijfelt en haar direct in huis genomen, zodat ze NOOIT meer herplaatst zou worden in haar verdere leven. Het doet mij zeer dat zij het nu juist weer moet meemaken. Het spijt me dan ook, dat ik dan even geen rekening houd met de gevoelens van "de mens" achter dit verhaal.
Nogmaals mijn excuses.
Groetjes Kim
|