Hallo weer en goede morgen,
Bedankt voor jullie berichten. Misschien is de beschrijving op de Duitse site die de eigenaar (via iemand anders, die mij weer heeft benaderd) zelf heeft gegeven echt niet te lezen? Want daar staat toch veel info in?
Misschien kan iemand mij vertellen, waarom het op dit forum altijd zo belangrijk is te weten wie de fokker is en welke hond het precies is - als het om een (in mijn ogen) echt probleemgeval gaat, NIET die lieve oude hond maar niet zindelijk, angstig/schuw voor mensen, etc etc. Als ik een lab uit het asiel haal weet ik meestal toch ook niet wie de fokker is en waarvoor heb ik papieren nodig? Ik wil gewoon een hond helpen? Iets anders is natuurlijk als je een fokteef zoekt of die ene helemaal te gekke twh, natuurlijk wil je dan weten hoe of wat.
In dit geval is in eerste instantie denk ik alleen belangrijk, dat het om een bijna niet te herplaatsen teef gaat. Mijn oproep was dan ook bestemd voor degene met een groot hart EN ervaring met (moeilijke) twh's EN de wil de tanden in deze hond te zetten en niet meer los te laten. Mocht zo iemand bestaan, kan hij/zij zich bij mij melden en zou ik degene in contact kunnen brengen met de eigenaar - zo was het bedoeld.
Ik weet ook wel dat de kans heel klein is, zelfs een hele leuke hond als Cheyenne zat ten slotte na 1 1/2 jaar en 5 pagina's forumdiscussie over fokker-papieren-en weet-ik-wat nog steeds in het asiel...
In ieder geval bedankt voor het lezen, geniet van de zondag en hartelijke groeten,
Marian
|