Thread: Stella
View Single Post
Old 19-10-2008, 11:28   #6
Xhrista
Junior Member

Xhrista's Avatar

Quote:
Originally Posted by Hondenhut View Post
Hallo weer en goede morgen,

Bedankt voor jullie berichten. Misschien is de beschrijving op de Duitse site die de eigenaar (via iemand anders, die mij weer heeft benaderd) zelf heeft gegeven echt niet te lezen? Want daar staat toch veel info in?

Misschien kan iemand mij vertellen, waarom het op dit forum altijd zo belangrijk is te weten wie de fokker is en welke hond het precies is - als het om een (in mijn ogen) echt probleemgeval gaat,
.
Marian
Misschien moet je nog zelf eens goed dat bericht lezen en dan eens zoeken op TsW,Stella en herplaatser op google nederlands.en dan mag je eens wat gaan combineren.Dan snap je misschien waarom mensen niet staan te springen,om deze arme stumper die d''r hele leven al van hot naar her is gesleept om nesten te krijgen (net zoals heel veel andere wolfhonden,TsW en SWH).Wij krijgen de narigheid van andere fokkers,die te beroerd zijn om hun verantwoordelijkheid te nemen.
Kan alleen maar zeggen tegen deze tegenwoordige eigenaar van Stella of zet de hond bij de fokker op de stoep of neem je verantwoordelijkheid en geef deze hond rust,maar zadel niet iemand anders er mee op.

Gr. Christa
Xhrista jest offline   Reply With Quote