View Single Post
Old 01-11-2008, 12:42   #120
Chay!
Junior Member

Chay!'s Avatar

Send a message via MSN to Chay!

Als ik dit allemaal lees, denk ik dat geen 1 dierenmishandelaar een hogere straf krijgt dan alleen maar een proces verbaal, zo is Nederland nou eenmaal.

Het gaat hier toch allemaal zo makkelijk.. Net als met de nieuwe R.A.D wetgeving, die Januari 2009 voor alle honden in gaat, belachelijk!
Ik schaam me dood, dat ik in een land als dit woon, waar dit allemaal maar kan en mag.. Dus voor alle hondeneigenaren is het vanaf Januari oppassen, want springt je hond van blijdschap tegen een kindje aan en valt die om, kan het zomaar zijn.. Dat de moeder van het kind de politie belt en verteld dat het agressief gedrag was.. Zwaai maar dag met je handjes, want dan word je hond zonder pardon van je afgepakt en eerst lekker in een laserasiel gestopt voor onbepaalde tijd. (ik heb gelezen, soms wel voor 2 jaar) en dan worden ze onderzocht en getest of ze agressief gedrag vertonen, doen ze dat.. word je hond gewoon vermoord.. met of zonder toestemming of hoger beroep..

Dit kan toch niet!!

Groetjes Chayenne

Als je niet liefdevol met mensen kunt omgaan, moet je in het geheel niet met ze omgaan.
Chay! jest offline   Reply With Quote