Was er al bang voor,discussie op engelse forum wordt te ingewikkeld om nog aan mee te doen.Merk dat er weer allereli zaken bij worden gehaald.Alleen maar om aan te tonen dat het allemaal wel meevalt.En misschien is dat wel zo.We hopen het maar.
Snap alleen niet waarom een hond die in elkaar is geslagen met eind ijzer door z'n baas,daar wordt weggehaald en dan als nog,ondanks z'n aanvallen zonodig ingezet moet worden en dan alsnog overlijd hij op jonge leeftijd.Dat kan ik allemaal niet verwoorden in engels,maar weet wel dat ook bij de SWH honden zijn ingezet die aanvallen hadden of dat nu wel of niet genetisch aangelegde epilepsie was,weet ik niet.Ook daar zijn al paar generaties geen honden voor gekomen met aanvallen.
Maar geloof toch niet dat ze zich erg hebben verdiept in hoelang iets kan doorsluimeren,zeker als het wel zou vererven via 2 dragers.
We hebben dat nu gezien bij het onderzoek naar dwerggroei.Uit de vreemdste lijnen kwamen ineens dragers tevoorschijn,die we echt nooit hadden verwacht.Terwijl de besmette lijnen tot nu toe zeer weinig dragers geven.
Maar goed die uitleg laat ik over aan de geneticie.
Jammer dus dat er meteen aanvallend gediscussieerd gaat worden.Maar namen ho maar.
Nog lange weg te gaan.
Gr. Christa
|