View Single Post
Old 10-11-2008, 00:34   #55
miran
Junior Member

miran's Avatar

100% kan je ook nooit weten maar ik snap gewoonweg niet dat mensen op hun achteste benen springen(zoals op het engelse forum) als je over welke ziekte dan ook begint want volgens mij draait het er nog altijd om dat als je van een ras houd en daarmee fokt je de kans op een ongezonde hond toch zoveel mogelijk wil verkleinen of zie ik dat nu verkeerd?

Maar ja ik heb dat daar dus ook gezegt en zal ze wel over me heen krijgen. Boeit me niet zoveel want mij gaat het niet eens alleen om dit specifieke ras maar om alle ziektes bij welke hond dan ook in het algemeen. Ik heb epelepsie weer omhoog gehaald omdat het een soort "vergeten"ziekte is die echt wel voor komt en nu Bine de tweede hond is van mij die dit heeft heb ik echt zoiets van : Fokkers kijk er toch eens naar want voor die hondjes is het echt niet leuk dus doe alsjeblieft alles eraan om de kans op welke ziekte dan ook te verkleinen als je echt van je dieren houdt want anders doe je het alleen om het geld en kan je net zo goed een baksteen op de plek leggen waarbij gelukkig hier nog veel mensen een hart zit.
miran jest offline   Reply With Quote