View Single Post
Old 14-12-2008, 00:06   #401
jmvdwiel
Senior Member

jmvdwiel's Avatar

Bij wedstrijden mag je echt niks in je hand houden hoor , enne wat betreft inwerken... hand is continu in de zelfde positie dus de vraag is of het inwerken is, ik vind van niet, bij GG vinden ze weer van wel... maar ja om je hond nu continu om zijn/haar oren te wapperen met je hand vind ik ook niet aardig... en alsof die mensen van de IPO/KNPV zo natuurlijk lopen

Bij de obedience moet er ook geapporteerd worden en gesorteerd in hogere klasse zelfs luchtje van vreemd persoon.. en alles zonder knagen/bijten op het voorwerp. In de hoogste klassen kun je ook allerlei voorwerpen moeten apporteren.. en het is absoluut niet de bedoeling dat er gaten in het voorwerp komen.

Dus zelfde soort van werk.... alleen ff iets anders uitgevoerd

Alleen mag er niet gebeten worden... tja anders zou het natuurlijk ook pakwerk heten

Smaken verschillen.. gelukkig .. zo blijft het een beetje divers wat je met je hond allemaal kan doen

Quote:
Originally Posted by loco View Post
Zo eentje bedoel je ??
Tsja, wat het volgen betreft kan niet anders bekennen heb je gewoon gelijk .

Maarrrrrrrrrrrrrrr hier doen de geleiders wel erg continu inwerken dermate van hun linker hand ( misschien zit er ook wel een bal onder verstopt ).
En ben benieuwd als je met deze doggies ook nog eens de druk van het apporteren er bij doet of ze dan ook nog eens zo netjes en vrolijk volgen .
En, ik zie ze zeker geen pakwerker plat stellen .

Nee, geef mij dan maar gewoon die xMech .

Groette Martine.
jmvdwiel jest offline   Reply With Quote