Quote:
Originally Posted by loco
Als ik het zo lees denk ik dat je beter iemand kan zoeken die in de omgeving van je woont en bij je langs kan komen en die je dan een advies geeft van hoe je het moet doen en wanneer wel en wanneer niet  .
Denk dat het belangrijker is dat je goed en persoonlijk word geadviseerd door iemand die het allemaal met eigen ogen kan zien.
Want je krijgt nu een heleboel verschillende manieren aangeboden die je wel al hebt geprobeerd maar niet werken en dat allemaal in anderhalve week  .
Groette Martine.
|
Ik denk dat we het forum wel kunnen opdoeken dan.. hehe.
@ Suske504
Een hond opvoeden is net zoals trail en error. Als je zelf niet weet wat je moet doen dan vraag je om advies en je probeert dingen uit, tot je gevonden hebt wat voor jou doggie werkt. Adviezen via een forum zijn leuk, maar uiteindelijk ken je je doggie natuurlijk zelf het beste. Dus pak de methode uit de verschillende adviezen, waarvan jij denkt dat het voor jou doggie het beste werkt. Niemand op dit forum kent je doggie zo goed als jezelf, wat voor mijn hond werkt , kan goed geheel averechts werken voor jou hond. Ik kan je alleen advies geven over wat ik, met mijn doggie heb gedaan in een soortgelijk situatie. Mijn mechelaar heb ik bijvoorbeeld geheel anders opgevoedt dan m'n Tsjech... verschillende karakters vragen soms ook om een verschillende aanpak.
Hoop dat je er wat mee kunt.
Groetjes,
Barry