Thread: baknijd
View Single Post
Old 19-12-2008, 06:31   #49
Tatti
Junior Member

Tatti's Avatar

Quote:
Originally Posted by loco View Post
Vraag me af of je hier een speciale reden voor heb ??

Groette Martine.
Ja die heb ik
De gang waar onze honden overdag zitten is vrij smal, dus ze echt uit elkaar zetten is geen optie.
Vandaar dat ik voor het extreme heb gekozen, en ze dus zo kort als mogelijk bij elkaar voer.
(Ze kunnen wel de hele dag vrij naar buiten, maar om nu in die regen de voerbakken neer te zetten)

Ik heb het met Falco en Inc een keer gehad, dat ze van een vreemde iets lekkers kregen, en falco liet het vallen, inc wilde het meteen inpikken, en beide honden hingen bijna in elkaar.
Nu met Sky en Inc is zelfs dat geen probleem meer, krijgen ze iets lekkers van mij of vreemden, bv in de dierenwinkel, en de een laat iets vallen, duikt de ander er niet meteen op.

Ik wil uit voorzorg alle eventuele redenen waarom beide heren ooit in elkaar kunnen hangen proberen uit te sluiten.
Helemaal zal dat nooit lukken, het zijn twee reuen, dus attent moet ik altijd blijven.

Ik ben er heel bang voor dat als het ooit echt uit de hand loopt, Inc onze Sky de schedel overbijt.
Het is nu met stoeien al heel goed te zien dat Inc een echte Amerikaanse buldog is, en sky altijd bij de kop pakt, en vrijwel nooit bij zijn poten od, wat sky wel doet.
De bijtkracht van een buldog zeker van dit formaat is een feit, en ik hoop door de heren als broers en niet als concurrenten op te voeden eraan bijdraagt dat ze elkaar nooit echt zullen proberen te verwonden.

Gr
Tatiana
Tatti jest offline   Reply With Quote