Quote:
Originally Posted by kobesen
Er wordt hier in huis helemaal niets afgepakt! Ben het dan ook helemaal eens met Christa. Ik heb namelijk heeeeel goed opgelet, toen Denzel door Cliff werd opgevoed. Cliff is het hoogste in rang bij ons in huis, maar hij pakt al niks af van Denzel, laat staan dat Denzel iets van Cliff afpakt. Er wordt niet gegromt in huis, want ik hoef niets af te pakken, wat ik ze zelf heb gegeven. Ook tegen elkaar wordt er niet gegromt. Vaak ruilen ze hun bot met elkaar. Dat gaat prima zo.
Jatten! Das een ander verhaal! Denzel (Cliff jat niet) weet heel goed het verschil tussen jatten en iets krijgen. Bij jatten kan ik dus prima iets terug eisen, zonder dat er gegromt wordt.
Cliff kun je zoiezo alles afpakken, hij vindt alles prima  .
groetjes Kim
|
Het gaat mij er ook voornamelijk om dat als ik langs haar heen loop en ze heeft een bot.. ze gromt en als ik echt te dicht bij kom (ookal is het niet de bedoeling het van haar af te pakken maar bijv in de kast achter haar moet zijn) dan probeert ze me te grijpen.. DIT wil ik absoluut NIET hebben!
Na tips van Peter moet ik zeggen dat het op dit moment redelijk goed gaat.. Ik wil gewoon dingen van haar af kunnen pakken, mevrouw kan niet bepalen wanneer iets van haar is of wanneer niet! Dit is mijn mening