Heb net ff het Engelse forum zitten lezen en denk alleen maar bij de antwoorden: Ja hoor ik lees hier echte Engelse. Martine ik denk dat je het wel weet maar Engelsen zijn een slag apart volk en met welk argument je ook komt zien Engelsen het zoals ze het zien.(Raar en hard om te zeggen maar is waarheid het is een goed aardig maar zeer eigengereit en eigenwijs volk)) Zoals ze ook het verhaal van Leendert en de saarloos erin vermengen slaat eigenlijk nergens op omdat hun geen echte bronnen hebben maar van "hearsay" en zijn daar dan ook hardnekkig eigenwijs in.
Het enige wat ik alleen bijna ergens er tussen wou vlansen is: If you say you love the breed CsW so much than why you think pollution off the breed is OK?????
Maar gezien het alweer een andere draai had genomen zou dat slaan als een l*l op een drumstel.
Maar zoals Barry ook al zei hier kan je er iets aan proberen te doen en niet in het buitenland. Als je dan toegeeft aan dat het dan ook niets meer uitmaakt dan geeft je eigenlijk alles dus over aan een stelletje boerenfokkers en geloof niet dat dat is wat je wil want zoals jezelf ook wel weet zijn er ook nog wel fokkers in dat zelfde buitenland die er wel net zo over denken als jij en meerderen hier. Gelukkig wel
|