View Single Post
Old 29-03-2009, 16:13   #90
Azazel
n00b

Azazel's Avatar

Quote:
Originally Posted by mijke View Post
Tsja.. als jij al zo reageert op mijn (overigens zeer positief bedoelde!) voorstel om leden actief te betrekken bij diverse zaken binnen de RV….
Lijkt het mij weinig zin om hier verder nog op in te gaan. Want ik heb er helemaal geen zin in om zelfs positieve voorstellen te moeten gaan verdedigen om mensen “te overtuigen”!
Ik ben dr zelf nu echt helemaal klaar mee!
Maar natuurlijk wens ik jou en alle andere leden verder veel succes en plezier!
@Mijke,

... nou ja zeg.

Je vraagt om mensen hun mening omtrend een idee dat je hebt... dan geef ik mijn mening, en dan ben je er meteen helemaal klaar mee....

Dat vind ik erg raar, of worden hier alleen hosanna reacties verwacht?

Een proefballonnetje oplaten is leuk, maar ik vind dat als je een idee hebt, je ook moet onderbouwen waarom je met het idee komt. En het argument van de RV's vond ik persoonlijk niet erg sterk.

Vandaar dat ik vroeg om andere argumentatie.
Gelukkig geef je die in je 2e alinea wel, en daar ben ik het dan ook helemaal mee eens.

Ik vind het verder erg jammer dat je op deze wijze reageert richting mij.
Het lijkt nu net alsof een kritische mening m.b.t. voorstellen van jou, niet gewenst is op dit forum. Ik hoop echter dat ik hierin geen gelijk heb, want ik waardeer je inzet m.b.t. de TSW en je voorstellen richting de NVTW heel erg.

@all:
Een forum is bedoeld als discussie medium, ik hoop dat het ook zo zal blijven en dat niet alleen de mening van 1 persoon geld als "de waarheid".
Mijn mening hierbij inbegrepen.

Discussies zijn leerzaam, en laten we vooral in discussie blijven en niet de deur dichtslaan.

groetjes,
Barry

Last edited by Azazel; 29-03-2009 at 17:32.
Azazel jest offline   Reply With Quote