Quote:
Originally Posted by Bob Dylan
Als je een nestje wil van je dierbaren, zou je wel wat kritischer kunnen zijn. Dan zijn er nog meer eisen die je zou kunnen hebben.
Suit yourself, but I would bother!!!! 
|
Wanneer ik heel veel eisen ga stellen aan een hond, kan ik beter een pup nemen. Ik wil juist een herplaatser een kans geven op een nieuw leven en als het allemaal goed gaat misschien een nestje.
De eisen van een tsjech zoals HD vrij, goed gedrag en de standaard uiterlijke kenmerken zijn mijn eerste vragen die ik stel aan de eigenaar of bemiddelaar. Mocht zij de HD vrij certificaat etc. niet beziten maar zij past wel super bij ons, zou ik haar direkt laten steriliseren. Op deze site is het vaak wel bekend wat de honden wel en niet bezitten en er zijn mensen (die er veel verstand van hebben) die mij erbij helpen om de juiste keuze te maken.
Mocht u toevallig andere zaken bedoelen dan hoor ik het graag. Ik ben niet bekend met fokken en alle info is van harte welkom. Ik weet wel dat ik heel erg trots ben op mijn Bodar en het leuk zou vinden om nakomelingen van mijn toekomstige teef en hem te mogen mee maken. Ik zal denk ik niet de enige zijn die dat gevoel heeft toch?
Groetjes, Kim en Bodar