View Single Post
Old 12-04-2009, 09:02   #4
jmvdwiel
Senior Member

jmvdwiel's Avatar

Hoi Mijke (en de rest van de familie),

Dit is dus echt een domper op de feestvreugde van de dekking en de echo van de dracht. Dat chezka een 'normale' dracht heeft gehad en jij en Chezka nu met lege handen zitten.

Ik weet dat er een hoop fokkers zijn die in dit geval voor zichzelf zouden hebben gekozen en een keizersnee zouden hebben laten uitvoeren, zodat er nog een kans zou zijn op een eventuele volgende dracht. een eventueel heftig ziekte teef op de koop toe zouden hebben genomen.

Het beslissen voor je hond dat je haar moest laten steriliseren (incl verwijderen van de baarmoeder) is vast en zeker een hele moeijlijke beslissing geweest die je in enkele minuten hebt moeten maken. Jij hebt de BESTE beslissing gemaakt voor je hond!

Ik hoop dat er een oorzaak van deze ellende bij de pathologie naar voren komt zodat jij en andere hier van kunnen leren, in de hoop dat dit niet meer (zo vaak) voor gaat komen.

Ik hoop dat andere fokkers jouw voorbeeld volgen in de openheid rondom de dracht van Chezka.

Heel veel sterkte, en ik hoop dat Chezka weer snel zin heeft om je koelkast weer een beetje te verbouwen.
jmvdwiel jest offline   Reply With Quote