View Single Post
Old 14-04-2009, 23:29   #39
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch

kobesen's Avatar

Ook ik ga Denzel testen. Ik ga dit dus niet met het formulier van de NVTW doen. Ik ga dit met het formulier doen dat hier op het forum gelinkt is. Waarom? Omdat ik het niet eens ben met het feit dat mijn gegevens ALLEEN naar de secretaris gaan. Zoals Mijke al meldde in haar brief, vind ook ik dat "stiekeme" binnenskamers gedoe van de NVTW niet echt prettig (dit is mijn bewoording en dus niet dat van Mijke). Ik ga de test dus buiten de RV om doen zodat het openbaar is voor iedereen!
Het is belangrijk voor fokkers dat ze bij die gegevens kunnen, en niet alleen fokkers die aangesloten zijn bij de RV. Ik hoop dan ook dat de NVTW niet de zelfde fout gaat maken als bij de NVSWH. Deze gegevens horen openbaar te zijn net als HDuitslagen, Ooguitslagen (cataract en PRA).
Ik hoop dan ook dat er bij de fokkersvergadering door de leden op aangedrongen wordt, dat het bestuur hierin open kaart gaat spelen. (kun je dit alvast op de agenda zetten Barry).

Aangezien ik een grote opkomst verwacht bij de fokkersvergadering, is het waarschijnlijk al geen fokkersvergadering meer en kan er een officiele 2e ALV van gemaakt worden! Waardoor er ook besluiten genomen kunnen worden die direct door te voeren zijn, zonder eerst tot volgend jaar te moeten wachten op de volgende ALV!

Ook zou ik graag willen weten in welke lijnen de dwerggroei al voorkomt. Er wordt hier gesproken over een aantal lijnen, maar niet welke lijnen het zijn. ook hierin open kaart spelen tijdens de vergadering zou fijn zijn.

Groetjes Kim

PS ook ik ga naar de fokkervergadering. Mits mijn tuin het toelaat (ben hard aan het werk om mijn hele tuin te vergroten, om te ploegen, kennel te verplaatsen enz.)
kobesen jest offline   Reply With Quote