Bob is 1 jaar en 3 maanden. Hij is vandaag weer in het veld achter ons huis geweest. Daar heeft hij een konijn gevangen. Dat was wel heeeel zielig. Als een patser stond hij te zwaaien met het lijkje en liet iedereen zien wat er wel met je kon gebeuren als je in de buurt van "mijn terrein" komt.

Hij gooide het een paar x in de lucht en begroef hem eerst in het riet. Nou dat was niet zo'n goede plek dus ging hij het lijkje weer ophalen. Toen heeft hij de ingewanden eruit gegeten en de rest laten liggen. Mijn maag keerde om. Ik heb nog steeds niets kunnen eten.
Dadelijk stap ik in de auto en neem Bob mee naar Florence.......... Daar gaan we een weekje rondkoekeloeren. Bob gaat op vakantie voor het eerst. Ik vind het reuze spannend. Zondag hebben we een afspraak met andere tjech-eigenaren: Wilupi, Antonella en Miki. Dan gaan we naar het meer in de buurt van Florence. Maandag gaan we naar Massimo en zijn teven. Zijn killer zal hij uit de buurt van Bob houden. O en wat helemaal grappig is, Bob gaat door de week naar de Universiteit. Hij volgt dan college van 11 tot 4. Antonella volgt een studie over wolven op Universiteit. Och, onze kleine gaat voor het eerst naar school.....

Misschien kan ik dan toch michaelangelo of de duomo zien.
Ik heb beloofd om een topic te starten hoe het zal gaan met Bob op vakantie. Als ik terug kom dan zal ik verslag uitbrengen.