View Single Post
Old 14-06-2009, 09:32   #22
jmvdwiel
Senior Member

jmvdwiel's Avatar

Default Laatste update

Afgelopen dinsdag 9-6-09 heb ik Scully laten inslapen. Eigenlijk had ik die dag een afspraak in Utrecht, maar omdat het die week daarvoor niet zo goed ging was ik vorige week vrijdag al geweest.

Hij had weer een vergrote milt en had af en toe wat verhoging(dit is een complicatie van waarschijnlijk de tumor). Zaterdag en zondag leek het wat beter te gaan en hebben we nog lekkere wandelingen gemaakt.

de laatste dagen ging het trappenlopen steeds slechter, hij wist niet meer zo goed waar zijn achterpoten waren.Dinsdag avond waren we weer in het bos en kon hij niet meer zo ver meelopen. We zijn dus maar een klein stukje het bos ingegaan en hebben nog ergens gezeten even nog genieten van het bos. Pulga en Barry waren ondertussen wat stoute dingen voor zichzelf aan het doen.
OP de terugweg naar de auto toe, kon hij tot 2 x toe niet meer lopen met zijn achterpoten omdat dez gekruist stonden (en hij dit zelf niet meer kon corrigeren), hij keek mij aan en ik hem en ik wist dat dit het einde moest zijn, dat ik mijn mannetje niet nog nacht bij me kon houden en de trappen op moest zeulen.

Op woensdag heb ik Scully laten cremeren in stompwijk en heb de de as weer thuis. Einde van 12.5 jaar vriendschap in goede en slechte tijden.
jmvdwiel jest offline   Reply With Quote