Quote:
Originally Posted by of_Mercedes_Dream
Met Heron zal ik nog heel veel geduld moeten hebben. Ik dacht dat CQN een haalbare kaart was voor hem,.... dikke tegenvaller in Schoten. Ze denken daar dat met druk , Heron het wel zal doen.... We zien wel. Ik vermoed dat Heron te oud is om terug vanop nul te starten.
Patrick
|
@Patrick, of Heron is zo als die opdonder van mij.
Ik kan dan wel alleen spreken baserend op wat ik nu met Sky beleef, maar als we die proberen te pushen werkt dat kompleet averechts
Ook tijdens de les als ik merk dat hij moe begint te worden, en of dit nu na 20 min is of 2 uur, moet ik meteen stoppen met hem.
Probeer ik dan nog door te zetten hoef ik twee weken niet het plein op omdat hij dan werkelijk alles vertikt, loopt brutaal langs de toestellen ivp erover, bij aan-de-voet gaat meneer liggen, bij zit-voor wat hij al perfect kon met 4 maanden gaat hij dwars zitten enz.
En om dan alleen gefrustreerd met hem over het plein te gaan, daar geniet ik niet echt van, en meneer krijgt zijn zin

Als we dan een tijd later weer naar de les gaan, loopt hij voor een Tsjech geweldig
Misschien is jou kerel gewoon lekker "Back to puppy"

Ik wens je in ieder geval succes met hem, en dat jullie de juiste mannier samen vinden.
Gr
Tatiana