Thread: Bodar???
View Single Post
Old 06-08-2009, 11:18   #11
kimm
Junior Member

Beste baasjes,

Helaas moest mijn baasje voor mij door omstandigheden een nieuw huisje zoeken en zoals ze al vermoedde, woldog zit er weer bovenop met alle vooroodelen en grootste onzin verhalen over foto`s die niet verstuurd zijn bla bla bla.... Pfffffffffff zo kinderachtig allemaal....
(Even voor de duidelijkheid: Niet alle mensen reageren gelukkig zo maar deze mensen weten wel dat ze er niet bij horen.) Dit is ook de rede dat mijn baasje mij niet op deze stomme site of andere forums heeft gezet. Hier word je op van alles en nog wat veoordeeld en ik zou door jullie stomme praten over mijn baasje de dupe worden. Zoals al veel honden de dupe zijn geworden HELAAS.......

De omstandigheden ga ik jullie niet vertellen. Heb je helemaal niets mee te maken, maar ik kan je wel zeggen dat het niets te maken heeft met mij of mijn baasje. Wat ik jullie wel kan vertellen is dat mijn baasje de hemel op aarde heeft gevonden voor mij. Ik kan nu de hele dag vrij rond lopen in bossen, spelen, zwemmen met mijn soortgenootjes en andere honden en wandelen met mijn nieuwe baas. Dit is wat ik verdien en wat alle wolfhonden eigenlijk verdienen, maar er moet veel geld op ons verdiend worden..... Wij zijn vrije honden die van de natuur houden. Daar moeten we in gehouden worden. Gelukkig ziet mijn baasje dat in. Ik heb een super leuke jeugd gehad en ben erachter gekomen dat ik heel veel goede dingen heb geleerd van mijn baasje. Kreeg zelfs een groot compliment van mijn nieuwe baas! Ik luisterde beter dan haar eigen honden hihihihihihihihihi.

Ja..... ik krijg het leven wat ik verdien!!!!!!!!

Een dikke lebber voor iedereen en een hele speciale voor mijn baasje.

Prins der wolfhonden, Bodar
kimm jest offline   Reply With Quote