Hallo, ik ben Aslan, en ik mag niet:
- Aan de haal gaan met spullen van mijn baasje (en dat waag ik dan ook niet gelukkig

)
- Eigenlijk niet aan de haal gaan met spullen van mijn baasje's schoonmoeder, hoewel dit wel erg grappig is

- Opdringerig zijn, zeker niet tijdens het eten
- Mensen begroeten met de tanden (hoewel ik eigenlijk alleen maar mijn mond om iemands arm heen doe uit enthousiasme en verder niks! Maar sommige mensen vinden dit eng)
- Tegen mensen opspringen, ook niet als ik ze heeeeel lief vind

- 'S nachts/'s ochtends uit mijn mand komen en het baasje wakker maken, mijn baasje heeft een ochtendhumeur. Dus kom ik pas uit mijn mand als iemand 'vrij' zegt, voor alle voorzichtigheid

- Tijdschriften lezen met mijn tanden! Zelfs niet als de schoonmoeder ze pesterig in de krantenbak legt speciaal op mijn hoofdhoogte...
- Aan de riem trekken tijdens het uitlaten. En dat doe ik dan ook al een hele tijd niet meer! Gelukkig voor mijn baasje, want ik weeg inmiddels alweer 30 kg...
- Op het bed van mijn baasjes springen. En na één half geslaagde poging doe ik dit dan ook zeker niet meer!

- Gaten graven in de tuin! Ook al doet Sarah de labrador het mij heel mooi voor...
- Zwemmen in mijn drinkbak! Als compromis hebben mijn baasjes maar een zwembadje in de tuin gezet. Dit vind ik hartstikke leuk!
- Scheten laten in de slaapkamer...hier moet ik nog aan werken
Maar ondanks al die regeltjes mag ik wel:
- Als een dolle hond door het huis crossen in achtervolging van Sarah de labrador (wat beweging is goed voor ons!)
- Zwemmen in de tuin, joepie!
- Hele lange wandelingen doen in het bos, terwijl ik losloop!
- Overal mee naartoe omdat ik zo braaf ben

- Met andere honden spelen omdat ik zo braaf ben!
- Op de bank slapen (ik heb mijn eigen tweezitsbank waar eigenlijk toch nooit iemand op zit =D)
- Bijna elke dag geborsteld worden om al die losse kriebelende haartjes weg te halen, en dat vind ik lekkerrrrr!
- Eigenlijk alles hebben wat mijn hartje begeert, zolang het maar niet tegen de regeltjes is