Grote goden!
Ben na mn zeer lange drukke en intensieve werkdag lekker de hele avond met training en doggies bezig geweest

Ik lees dan ff nog vlak voor het naar bed gaan nog mn mailbox van wolfdog, en tref al deze ongein aan
- Ik heb er geen enkele behoefte om iemand te ver- of be- oordelen.
- Het gaat mij bij herplaatsers totaal niet om fokkers/eigenaren maar ik probeer slechts om voor individuele honden in Ned./Belgie een persoonlijk steentje bij te dragen om een nieuwe plek te vinden
- Alle onderlinge rimram en veroordelingen interesseren me eigenlijk niets (alhoewel ik soms persoonlijk ook beroerd wordt van het zo makkelijk "ter herplaatsing" stellen van honden. Zouden deze zelfde mensen dat ook met kids doen die ze zelf op de wereld gezet hebben en daar zelf dus een bewuste keuze voor gemaakt hebben???? )
- Maar het simpele feit blijft gewoon bestaan dat er nieuwe eigenaars voor sommige TsW's gezocht worden!
Laten we over de reden en het hoe en waarom dus niet meer discussieren, maar alleen praten over oplossingen voor doggies die hier allemaal niets mee te schaften hebben!!
En meneer of mevrouw Justine, ik heb geen enkel verzoek van Corrie ontvangen.
Bovendien heeft iemand anders deze honden aangemeld op de herplaats lijst (overigens niet bij mij
)
En deze zelfde persoon is de enige die ze zelf af kan melden
(en dat kan wel via mij
)