Quote:
Originally Posted by kobesen
Wat een vage discussie. En dan maar raar vinden dat iedereen altijd wijst naar Corrie. Dat komt dus door mensen zoals Justine, Corrine of wat haar naam ook is.
Kennel en honden zijn niet meer van Corrie. Laat Corrie er dan ook buiten aub. Ga ook niet van die agressieve berichten plaatsen  .
En waarom worden honden van de site verwijderd als deze van iemand anders zijn (Pierre) op verzoek van een oud-eigenaar? Terwijl weer iemand anders ze op de site heeft geplaatst???
Groetjes Kim
|
Zo als ik heb gezegd wat mij betreft discussie gesloten. Probleem opgelost: de honden zijn van de site verwijderd.
Voor de rest ben ik jou geen uitleg schuldig. Als je vragen hebt over hoe en wat moet jij bij de eigenaar van de honden zijn!!!
Fijn dat dat je zo begaan bent met Corrie! Dat is wel eens anders geweest

. Laten we maar hopen dat dit in de toekomst ook zo zal zijn. Laat Corrie er dan ook buiten aub. En laat haar met rust. Iedereen weet dat zij en Pierre Rabain ook nooit op deze site op deze site komen. Mocht je dit bericht ook te aggressief zijn of jou niet bevallen dan is dat jou probleem en niet het mijne.
Corinne
PS Justine is mijn dochter voordat je met een onbenullige vraag terugkomt.