Quote:
Originally Posted by Tatti
Persoonlijk denk ik dat als de clubmatch op Zondag geweest zou zijn er minder problemen geweest waren mbt de inschrijvingen.
Zelf horen wij ook bij de werkende mensen die ook op zaterdag centjes moeten verdienen om de hondjes te voeren, en wij zullen niet alleen staan.
Verder zijn er natuurlijk ook veel mensen die hun wekelijkse boodschappen op zaterdag moeten doen, en die missen dan ook de tijd.
Ik was al weken op voorhand aan het kijken op de site wanneer de datum zou verschijnen, en toen deze er eindelijk op stond, kon ik alleen denken "jammer zaterdag" 
De mensen die regelmatig shows lopen, hebben de datums echt ruim op voorhand nodig, daar bij sommige andere shows immers al vaak tot 6 weken op voorhand ingeschreven moet worden.
Gr
Tatiana
|
Hoi Tatiana,
De datum stond al ruim een half jaar op de website, je kunt alle belangrijke data vinden in de agenda en op de gekleurde vakjes kun je klikken om het betreffende evenement te bekijken.
Maargoed, volgend jaar is ie op 11 September, kun je alvast aan je baas doorgeven dat je niet komt werken.. haha
Ps. de Bonitatie in st. Ghislain was toch ook op zaterdag?
Gr,
Barry